سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور چین ، تور لحظه آخری و ارزان چین ، پکن و شانگها

تور ارزان چین در سال 2014 بهترین تور معرفی شد و

کشور چین در چه موقعیت جغرافیایی قرار دارد؟؟ آیا می دانید پرجمعیت ترین کشور کدام کشور است؟؟؟ با فرهنگ مردم پکن بیشتر آشنا شوید؟؟؟ نکته هایی مهم که قبل سفر به کشور چین باید از آنها  اطلاع داشته باشین؟؟؟ در این مقاله با  آداب و رسوم مردم چین بیشتر آشنا شوید؟؟؟
چه فصلی برای سفر به کشور چین بهتر است ؟؟؟؟جاذبه های گردشگری شهر های چین کدامند؟؟؟

ساعت کاری در چین در دفاتر معمولا از ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر می باشد ولی شنبه ها و یکشنبه ها تعطیل هستند. در هفت روز هفته اغلب فروشگاه ها، رستوران ها، مراکز خرید و سیستم های حمل ونقل عمومی کار می کنند. فروشگاه معمولا از ۸ صبح تا ۸ شب باز هستند. ساعت کار بانک ها نیز در شهر های مختلف متفاوت است.

قوانین مربوط به کشیدن سیگار در چین :

از آنجا که چین دارای بزرگترین کارخانه جات تولید سیگار دنیاست انتظار جایی که از دود سیگار در امان باشید را نداشته باشید. حتی تابلوهای سیگار ممنوع هم محلی برای تجمع افراد سیگاری است. در رستوران ها سیگار کشیدن در اطراف چند میز ممنوع است.

میزان انعام در چین :

چینی ها انعام قبول نمی کنند و معمولا نیازی به دادن انعام نیست.اما آن دسته از چینی هایی که با گردشگران بیشتر در ارتباط بوده اند راحت تر انعام می پذیرند.
تور ارزان چین در مقایسه با تورلحظه آخری چین استقبال بیشتری داشته است.
تمدن چین باستان یکی از کهن‌ترین تمدن‌های تاریخ است که در سواحل حاصل‌خیز رود زرد که در دشت شمال چین جاری‌ست شکوفا شد. نظام سیاسی چین بیش از ۶ هزار سال مبتنی بر سلطنت مطلقهٔ موروثی بود. نخستین دودمان پادشاهی این کشور دودمان شیا در حدود ۲ هزار سال پ. م بود. اما نخستین حکومتی که چین را متحد کرد دودمان چه‌این در ۲۲۱ پ. م بود. آخرین دودمان پادشاهی این کشور هم چینگ بود که در ۱۹۱۱ با تشکیل جمهوری چین به رهبری کومینتانگ حزب ملی چین، نابود شد. چین در نیمهٔ اول سدهٔ بیستم میلادی در دریایی از اختلافات و جنگ‌های داخلی غوطه‌ور بود که کشور را به دو اردوگاه سیاسی عمده تقسیم کرده بود؛ کومینتانگ و حزب کمونیست چین. مخاصمات اصلی در ۱۹۴۹ با پیروزی کمونیست‌ها در جنگ داخلی و تأسیس جمهوری مردمی چین در سرزمین اصلی پایان یافت. جمهوری چین به رهبری کومین‌تانگ پایتخت خود را به تایپه در تایوان منتقل کرد و حکومت آن امروزه به تایوان، کینمن، ماتسو و چند جزیره دوردست دیگر محدود شده‌است. از آن هنگام جمهوری مردمی چین و جمهوری چین درگیر اختلافات سیاسی شدیدی با یکدیگر در مورد حق حاکمیت و وضعیت سیاسی تایوان بوده‌اند.